ACTUELE WACHTTIJD
Momenteel geldt er een wachttijd voor de intake van ongeveer 3 weken. Voor aansluitende behandeling is er na de intake geen wachttijd, u kunt dan direct beginnen (laatste update 31-01-2022).
Als u mijn wachttijd te lang vindt, kunt u kunt de website www.1np.nl raadplegen om een collega te zoeken, of uw zorgverzekering te bellen en te vragen om zorgbemiddeling. Zo kan uw zorgverzekering helpen om bij een andere psycholoog eerder terecht te kunnen.
OP DEZE DAGEN IS DE PRAKTIJK GEOPEND

Afspraken zijn mogelijk op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag, van 9.00 tot 13.00 uur.
Van 13.00 tot 13.30 uur is de praktijk die dagen telefonisch bereikbaar. Mocht u onverhoopt toch de voicemail krijgen, laat u dan gerust ene bericht achter.
TOEGANKELIJKHEID
De praktijk is helaas niet goed toegankelijk voor mindervaliden. Er is geen invalidentoilet.
MEER INFORMATIE OVER
Wat neemt u mee naar het eerste gesprek? Klik hier.
Op tijd afzeggen, klik hier.
Beroepscode, vertrouwelijkheid en kwaliteit, klik hier.
Registraties en lidmaatschappen, klik hier.
Waarneming, klik hier.
Wat te doen bij crisis? Klik hier.
Let op
PPC Utrecht volgt uiteraard de actuele aanwijzingen van het RIVM. De geadviseerde hygiƫnemaatregelen en gedragsregels worden dan ook gevolgd. Wij vragen onze bezoekers aan de praktijk dezelfde maatregelen te volgen. Heeft u klachten die zouden kunnen wijzen op een infectie met het coronavirus, dan is een telefonisch consult of beeldbellen via een beveiligd e-health kanaal wellicht een alternatief. Met vragen over de actuele maatregelen kunt u terecht bij het publieksinformatienummer, tel 0800-1351.
De praktijkruimte is voorzien van luchtfiltersysteem met hepa+ filter. Ook wordt steeds het raam geopend voor frisse lucht tussen de afspraken door. Bij binnenkomst vraag ik u de handen te desinfecteren met de daarvoor beschikbare handgel.